FANUC מרחיבה את סדרת דגמי הקובוטים CRX המגיעה למשקלי משא גדולים במיוחד

סדרת הרובוטים השיתופיים קלי המשקל של החברה משתדרגת בשלושה דגמים חדשים ומגיעה כעת למשקלי משא  של עד ל- 30 ק"ג – והופכת לקו הקובוטים בעל טווח משקלי המשא הרחב ביותר בתעשייה. ההתאמה למגוון פעולות וההגנה מאבק ומים מאפשרים להם להשתלב בכל משימה ומקום ברצפת הייצור.


הקובוט CRX-10iA/L, בעל משקל משא מקסימלי של 10 ק"ג בפעולה: טעינה ופריקת חלקים במחרטת CNC

לאור הדרישה הגוברת מהתעשייה והצלחת הסדרה, מרחיבה חברת FANUC היפנית את סדרת הקובוטים שלה, דגמי CRX. ההרחבה כוללת התאמה שלהם למשקלי משא נוספים על מנת שיוכלו להשתלב במשימות רבות יותר ברצפת היצור. סדרת הקובוטים CRX מספקת פתרונות למגוון יישומים ותומכת ביצרנים קטנים וגדולים המעוניינים לשפר את יכולות הייצור שלהם באמצעות אוטומציה. 

חברים חדשים במשפחת הקובוטים CRX
מעכשיו כוללת הסדרה 11 דגמי קובוטים שונים למשקלי משא 4 ועד 25 ק"ג. הקובוטים החדשים CRX-5iA, CRX-20iA/L ו- CRX-25iA, מתאימים למשקלי משא של 5, 20 ו-25 ק"ג (מעתה נושא גם 30 ק"ג!). טווח הזרוע המרבי שלהם 994 מ"מ, 1418 מ"מ ו-1889 מ"מ בהתאמה. הקובוטים הללו מצטרפים לסדרת CRX הכוללת את דגמי הקובוט CRX-10iA ו-CRX-10iA/L בעלי משקל משא מקסימלי של 10 ק"ג וטווח הזרוע של 1249 מ"מ ו-1418 מ"מ בהתאמה. עד יוני 2022 כל דגמי הסדרה החדשים יהיו זמינים ללקוחות, ויחד עם סדרת הקובוטים הירוקים של FANUC הם מרחיבים את יכולת החברה לסייע ליצרנים המעוניינים לבצע אוטומציה.


הקובוטים בסדרת CRX רב -תכליתיים, איכותיים, אמינים, בטוחים וקלים ופשוטים להפעלה  
הקובוטים מספקים פתרון למגוון רחב של יישומים הכוללים, טעינה/פריקה ממכונות הזרקה, מרכזי עיבוד שבבי, זיווד, אריזה ומשטוח, הרכבה, ליטוש, ריתוך, בקרת איכות בעזרת מערכות ראייה ממוחשבת ועוד. הם מצוידים במערכת הגנה העוצרת את עבודתם בסמוך לעובדים או חפצים ומאפשרת עבודה בטוחה ללא צורך בהתקנת גדרות בטיחות יקרות. כל דגמי הסדרה מוגנים מאבק וממים בהתאם לתקן IP67. הדבר הופך אותם למתאימים לשימוש בכל אזורי המפעל.סדרת CRX מותאמת לעבודה בסביבה תעשייתית ולא דורשת תחזוקה למשכי זמן שיכולים להגיע עד לשמונה שנים. מערכת תוכנה אינטראקטיבית מאפשרת תכנות קל באמצעות הכוונה ידנית או דרך ממשק בטאבלט בעזרת בלוקים של פעולות מתוכננות מראש. ההתקנה הפשוטה והתפעול האינטואיטיבי הופכים את הסדרה למתאימה במיוחד גם עבור משתמשים עם מעט ניסיון, כך שכל מפעיל במפעל יכול לתכנת אותו ולא נדרש מומחה ברובוטים בעלי 6 צירים.  

הכתבה נעשתה בשיתוף מגזין Plastic Time