TOOL-TEMP הכריזה על השקת הסדרה החדשה MATIC

TOOL-TEMP הכריזה על השקת הסדרה החדשה MATIC שתחליף בהדרגה את כל 97 דגמי בקרת הטמפרטורה הקיימים.


מימין לשמאל: – Serge Koller מנכ"ל שותף ב-Tool-temp. מעיין אסא – מנהלת שיווק באז-אור. Jasmine Koller – מנכ"ל שותף ב-Tool-temp.

היחסים בין חברת TOOL-TEMP השוויצרית לבין לקוחותיה בישראל חמים במיוחד ומעבר ליחסים עסקיים רגילים. לראיה תמיד נזכור שבמהלך מלחמת המפרץ הראשונה מייסד החברה והמנכ"ל דאז Jürg Koller, הבטיח להחליף כל בקר טמפרטורה שייפגע בישראל, ביחידה חדשה ללא עלות. יחסים אלו מעולים גם הודות לשותפה של TOOL-TEMP בישראל, חברת אז-אור המייצגת אותה מראשית שנות השמונים. TOOL-TEMP שמרה על ניהול משפחתי וכיום מנוהלת על ידי הדור השני למייסד, Serge ו-Jasmine (תמונה 1). תחתיהם החברה משיכה להתרחב, תוך פתיחת נציגויות בטורקיה, טאיוואן ומקסיקו.

מכריזים על שינוי משמעותי: סדרה חדשה שתחליף בהדרגה את כל 97 מוצרי החברה

במהלך שנת 2023 TOOL-TEMP תשיק סדרה חדשה של תשעה-עשר דגמי יחידות בקרת טמפרטורה חדשים, המכסים בטווח פעילותם את 97 הדגמים הקיימים. הסדרה החדשה שתקרא MATIC , כוללת שיפורים שרלוונטיים לרוח התקופה, ועשויים לעניין את היצרנים בישראל. ביניהם:מערכת בקרה חדשה ומשופרת ששמה דגש על יעילות אנרגטית באמצעות ויסות פעולת משאבת הנוזל (מים או שמן), רק לפי הצורך.ניטור מתמיד של כל החיישנים דרך ממשק משתמש לתחזוקה מונעת.קישוריות גבוהה ברוח industry 4.0. תמיכה בפרוטוקול OPC-UA ובפרוטוקולי התקשורת LAN ו-WLAN.ויסות משאבה אוטומטי בהתאם למידע שמתקבל מחיישני הלחץ, הספיקה והטמפרטורה.אפשרות לשמירת סדרי פעולות הניתנים להפעלה בלחיצת כפתור אחת (למשל: במהלך החלפת תבנית במכונת הזרקה, או הטענת פרופיל טמפרטורות מסוים בייצור מנתי בראקטור).פיתוח ממשק למפתחים, לתוספות ושינויי תוכנה עצמאיים באתר הלקוח.

ממשיכים לייצר בשווייץ ותומכים בחלקי חילוף גם לדגמים הוותיקים


TOOL-TEMP ממשיכה לשמור על כל תהליך הייצור שלה, כולל תהליך ייצור המשאבות ובקרי הספיקה, במפעלי החברה בשוויץ. מדיניות זו תורמת לאמינות, לאיכות ולחיים הארוכים של דגמי היחידות, כאשר לא נדיר להיתקל בבקרי טמפרטורה שנרכשו בשנות השמונים ועובדים עד היום ללא תקלות. גישת ייצור זו תישמר גם במעבר לייצור הדגמים החדשים.החברה תמשיך לתמוך בלקוחותיה המחזיקים ביחידות הוותיקות ללא כל שינוי. TOOL-TEMP מחזיקה במלאי נרחב של חלקי חילוף עבורם. מלאי נוסף של בקרי טמפרטורה וחלקי חילוף, יחד עם שירות תיקונים ותמיכה טכנית מהירה מובטחים בחברת אז-אור.

הכתבה נעשתה בשיתוף עם מגזין PlasticTime